Balıqqulağının nağılı ( Hekayə )
“Evə gedib romanıma davam edəcəm” axırıncı cümləsi bu
cür oldu. İndi bilmirəm hekayəmə hardan başlayım, harda bitirim, harasın gerçək
deyim, harasın uydurum ? Ən yaxşısı lap əvvəldən, hər şeyin ayağından başlamaq.
Ki heç kimin əli yaxamda qalmasın. Hələ gözümüzü su yeri almamışdı. Nə içib
ağlamaq bilirdik, nə sərxoş olub küçədə avara-avara gəzmək. Sonra gözümüz göz
yaşına öyrəşdi. Sonra əlimiz dost çiyinində təsəlliyə döndü. Sonra ayağımız
bekar oldu. Gəzdi, gəzdi. Amma heç vaxt harasa çatmadı. Arzularımız da
addımlarımızdan böyük. Həm də bu avara ayaqların böyük pillələrlə nə işi ?
Uşaqlığımız bir keçib. Ayaqyalın gəzdiyimiz
yovşanlıqda yerdən yığdığı balıqqulaqlarından qolbağı düzəldən həvəsli uşaqlar
idik. Balıqqulaqlarını deşir, sap üsündə sıralayır, qolmuza taxıb özümüzü dənizlərin
hökmranı hiss eləyirdik. Həyat hər ikimizə eyni anda, eyni şeyləri hiss etməyi
öyrətmişdi. İkimiz də yazıçı olacaqdıq.
Məktəbdəki
qızları yarı bölüb bir aya, otuz günə səpələmişdik.
Hər gün birinə yazırdıq. Sunkasınamı
basırdıq, rəfiqəsiyləmi göndərirdik, ya birbaşa özünəmi verirdik, bu söhbətin
ikinci üzüdür. Hansı qızın sunkasından damalı dəftərdə dördbucaq yazılar
çıxırdısa hamıya məlum olurdu ki, bu günün bəxtəvəri kimdir. Sonra böyüdük. Həm
də sinif-sinif böyükdük, aya səpələnən qızlar da çönüb həftə oldular. Sonra o qədər
azaldılar ki, ikimiz eyni qıza sevdik,
eyni qız üçün darıxdıq. Davamız da düşməzdi. Gündüzlər o, axşamlar mən siyidə-siyidə qızgilin məhləsində dayanar, yeni-yeni çəkməyə vərdiş elədiyimiz siqaretdən
sümürərdik.
Film izləmək üçün rayona gedirdik. İnternet klubda
oyun oynayan, ağzı sualana-sualana erotik videolara baxan yeniyetmələrin
arasında eyni qulaqcığa sığmağa çalışan iki şair “Kəpənəyin yuxusu” filmini izləyir.
İndi düşünürəm ki, hələ o filmdən bircə detal da olsun unutmamışam və nə zaman
o filmi yenidən izləsəm həmin internet klub, həmin kənd və o boyda yoxluğun içində
kitab çıxarmaq arzusu ilə avlovlanan o iki şairi , yəni bizi xatırlayaram.
Bəli, kitab !
Əvvəl şeirlərimizi topladıq. Məktəb komputerinə köçürdük.Vərəqə çevirdik. Sonda
vərəqləri də bir-birinə yapışırıb rayon kitabxanalarına, əlləm-qəlləm adamlara
payladıq. Təbii, bir yerdən sonra nə
şeirin, nə də şairin bu insanlara lazım olmadığını anlayacaqdıq. Ancaq
bunu anlamaq üçün həmin insanların arasından çıxmalı, onlara yad, özgə bir yerdən
baxmalıydıq. İkimiz də univerisitetə qəbul olmuşduq.
***
Bakı - bu nəhəng meqapolis... Şəhərə ayaq basdığım
birinci gün önümdəki qaynaşmanı görüb tez göy üzünə baxdım. Bu yad yerdə göy
üzündən savayı heç kimi tanımırdım. Üzərimdə bu nəhəng çantadan , birdə bu göy üzündən özgə heç nə yox idi. İkimiz də bu şəhərdə çox balacaydıq. Sonra
Bakının suyundan içdik , çörəyindən yedik, dostuna dost, yoldaşına yoldaş
olduq, bu şəhərə qarışdıq, daşına, torpağına bələd olduq. Hərdən də düşündük ki, bu nəhəng şəhəri hiss eləmək üçün onun geniş prospektlərini, hündür
binalarını, kədərli parklarını öz içimdən keçirməliyik. Köynəyimizə yoldaş eləməliyik.
Bakının bədənimdən elektrik enerjisi kimi axan havasını udduqca günahlarına da ortaq
olmağa başladıq. Bakı öz suyuyla, öz çörəyiylə, öz yoldaşıyla birgə həm də öz
günahlarını bölüşürdü bizlə.
Tez zamanda ədəbi mühitə girdik. Bütün gün içib şeirlər
yazır, kafelərdə sabahlayırdıq. İndi bilmirəm niyə, o zaman, doğrudan da, kimsə
bizi inandırmışdı ki, şairlər bu cür yaşamalıdır. Bizdən əvvəl yaşayan şairlərin
ölümünü öz həyatımızla davam eləmək istəyirdik ? Xeyir ! Sadəcə bunu sevirdik.
Kimsə bizə şair deyəndə könlümüz oxşanırdı. Yazdıqlarımız da ortabab, nə o tərəfli,
nə də bu.
Bir gün dostum
şəhadət barmağını Allaha doğru uzadıb dedi, “ Pərvərdigara, elə et ki, mən daha
şeir yazmayım, mən roman yazmaq istəyirəm “. Allah dostumu eşitdi. O da həmin
gündən sonra roman yazmağa başladı.
Amma ki, nə yazmaq ! Kitab öz taleyindən möhkəm
yapışmışdı. Bircə dəfə olsun dostuma üz vermirdi. Bir zaman keçdi, az-az görünməyə
başladı. Sonra bir zaman da keçdi, yerli-dibli yox oldu. Roman üzərində işlədiyindən
xəbərim də vardı. Narahat eləməkdən də çəkinmirdim. Gecənin birində evinə
gedir, tut arağını masanın üzərinə qoyub əllərimi ovuşdururdum. Hazırsan ?
deyirdim. Başını yellənçək kimi yelləyirdi.
Mən bilirdim ki, o bütün gün otaqda yalnız qala bilməz.
Demli onun həndəvərində kimsə olmalıydı. Həmin gənclik təfəkkürüm məni
inandırmışdı ki, doğrudan da kimsə olmalıdır və dostumu əmin eləməlidir ki, yazdıqların
uğurlu olacaq, həm də o şeyi əmin eləməlidir ki, yalnız deyil. Bəlkə, sənət özü
də başqa bir dünyadır. Elə yuxu kimi. Və, bəlkə də, dostumu yalnız qoymayan şey
də sənətin vədd etdiyi bu qarmaqışıq, sehirli aləm idi. Nə bilim ?
İçkinin daşını atmışdı. Amma əvvəlkindən daha sərxoş,
daha yorğun görünürdü. Yəqin ki, həyatını
yazıya xəcləyəməyə hazır olan bütün adamlar bu tövrdə olur. Seyrək görüşürdük.
Nə vaxt aramıza o uzunsov, sıxıcı sükut
qonurdusa deyirdi : Bu gecə də yuxumda həmin yovşanlığı, həmin balıq
qulaqlarını görmüşəm.
***
Bu səhər dostumu maşın vurdu. Dostum Allahın güdazına
getmişdi. Şeir yazmağa davam eləsəydi , bəlkə də , onu maşın vurmazdı. Zəng elədilər,
məlum məsələdən hali oldum. Qorxa-qorxa dedim : Ölüb ? Ölmüşdü. Moraqa getdim.
Necə ola bilərdi ki, hər şeydən belə gec xəbərim oldu və o da necə oldu ki, o
asvaltın ortasında can verən an mən burda heç nə hiss eləmədim. Sonra xatırlamağa
çalışdım, onu maşın vuran an mən hardaydım, neynəyirdim, kiminlə görüşmüşdüm,
yalnızmıydım , nə haqqında düşünürdüm, heç nə yadıma düşmədi.
Morqda bir topa adam. Qəribə oldum. Gör bu şəhərdə hər
gün neçə adam ölür. Həkimlə danışdım. Cəsədi gördüm. Üzündə həmişəki soyuqluq.
Elə bil diriydi. Elə bil, durub yenə başını yelləyəcək və deyəcək ki, evə gedib
romanıma davam eləməliyəm. Cəsədin cibindən çıxan əşyalara uzun-uzun baxdım.
Gözümə sellafon torbayla dolu balıq qulaqları göründü.
Yorumlar
Yorum Gönder